Você está doando:

PERSONAL INFORMATION:

If you are a Brazilian bank account holder, you can donate via the instant payment solution PIX, through the e-mail key contato@fundacaostpauls.org.br. For amounts above R$ 5.000,00 (Five Thousand Reais), please contact us at contato@fundacaostpauls.org.br for more information.

Your contribution will be described as an international payment on your credit card bill. It will be charged in Brazilian Real.

CARDHOLDER'S NAME

CREDIT CARD NUMBER

CARD EXPIRATION

CARD SECURITY CODE

Bandeiras e bancos aceitos:
MasterCard: Bradesco, Banco do Brasil, Santander, CitiBank, BRB, Caixa, BancooB
VISA: Bradesco, Banco do Brasil, Santander, CitiBank

Verificar se o popup não foi bloqueado quando clicar em doar. Você será redirecionado para finalizar a doação!

UF

COMPLEMENTO

BAIRRO

VENCIMENTO

CPF/CNPJ TITULAR

NOME TITULAR

AGÊNCIA

CONTA

DIA DO DÉBITO

BANCO

Prezado doador, o prazo para autorização do primeiro débito em conta são de 10 dias. Caso queira realizar sua doação o quanto antes, some a data de hoje ao prazo (+10) e informe no campo "dia do débito".

Você receberá um SMS solicitando a autorização do débito em conta, esta operação deverá ser realizada somente uma vez.

I authorize Fundação St Paul´s to carry on with my donation together with a pertinent financial entity, following the options already selected through this webpage.
I agree to receive news and updates from Fundação St. Paul's

Fundação St. Paul's
Rua Juquiá, 166, Jd. Paulistano | São Paulo – SP
www.fundacaostpauls.org.br
contato@fundacaostpauls.org.br

Facebook Fundação St. Paul's   Instagram Fundação St. Paul's   Linkedin Fundação St. Paul's
SITE SEGURO
The personal data provided will be treated in accordance with the General Law for the Protection of Personal Data - LGPD (Law nº 13.709/18) Brazil.

Secure website PCI DSS Compliant certificate.